Popravak i liječenje zubi

ESTETSKI (BIJELI) ISPUNI

U našoj ordinaciji koristimo isključivo kompozitne (bijele) ispune.Njihova prednost pred amalgamskim ispunima je to što ne sadrže živu.Poštose ovi ispuni  kemijski vežu sa zubom ,potrebno je puno manje brušenja zuba,uklanjamo samo karijesom promijenjen dio zuba.
Kompozitni materijali koje danas koristimo imaju karakteristiku kameleonskog efekta,tako da nitko neće primijetiti da imate ispun ,ako je on na vidljivom mjestu.

KOMPOZITNE FASETE (kompozitne ljuske)

prednost kompozitnih faseta je što su gotove u jednom posjetu,najčešće se izrađuje na prednjim zubima ,a kvaliteta estetskih materijala nam omogučuje njihov prironi izgled.Brušenje je minimalno.

ENDODONCIJA(liječenje upale živca)

Sva liječenja se obavljaju uz rvg kontrolu-digitalni rendgen.Sa RVG uređajem , sliku zuba imamo odmah,možemo slikati zub u toku liječenja,tako da imamo potpuni uvid u morfologiju kanala.Uz to ,koristimo ozon za dezinfekciju kanala,kao dodatna potpora uspješnom liječenju.

PEČAĆENJE FISURA

Kad bi svi mladi roditelji bili upoznati sa važnošću i učinkovitošću pečaćenja trajnih zuba,mislim da bi svi skupa imali manje problema i potreba dolazaka u ordinaciju,a naši malim pacijenimai bi posjet stomatologu ostao u  lijepom,bezbolnom i nadasve ugodnom sjećanju.
Kod pečaćenja fisura je bitno da roditelj dovede dijete čim mu zub izraste u usnoj šupljini(treba biti vidljiva grizna ploha),bitan je i postupak,trebamo biti sigurni da smo uklonili sve eventualne bakterije,zato osim čišćenja zuba standarnom metodom,koristimo i ozon prije stavljanja pečata na zub i njegovog stvrdnjavanja.Postupak je u potpunosti bezbolan i djeca ga vole.

Natrag na početnu
Copyrights ©2014: Privatna ordinacija dentalne medicine Mia Matošić Novaković, dr.med.dent.